Пакистанську актрису засудили до 26 років в’язниці за богохульство

Пакистанський суд постановив відправити за грати зірку Боллівуда, звинувачену в богохульстві. Покарання знайшло і власника найбільшої в країні медіагрупи - через того ж самого “богохульства”, яке мало місце в ранковому ефірі одного з телеканалів.
У ранковому шоу телеканалу Geo TV актриса Вина Малик брала участь разом зі своїм чоловіком. Подружжя танцювали в прямому ефірі, а група суфійських музикантів виконувала релігійну пісню про весілля дочки пророка Мухаммеда.
Випуск цієї програми суд визнав блюзнірським. Власник медіагрупи Geo Світ Шакіл-ар-Рахман, кінозірка Вина Малик, її чоловік і ведучий телепрограми були засуджені до 26 років позбавлення волі. Причому, всі обвинувачені постали перед антитерористичних судом міста Гілгіт.
Втім, як повідомляє NDTV, рішення суду, швидше за все, ніколи не буде приведено у виконання. Справа в тому, що Гілгіт знаходиться в регіоні, який претендує на звання окремої провінції, але влада його такої не визнають. Регіон Гілгіт-Балтистан входить до складу області Кашмір, яка є предметом територіальної суперечки між Індією і Пакистаном. Загалом, рішення місцевих судів на території іншої частини Пакистану не застосовуються.
Чотирьох фігурантів цієї справи суд засудив також до виплати штрафу в розмірі 1,3 мільйона рупій (13 тисяч доларів). Крім того, за рішенням суду вони зобов’язані позбутися своєї нерухомості в регіоні і здати паспорти.
“Шкідливі дії порушників образили почуття всіх мусульман в країні. Це не можна спускати їм з рук, необхідно суворо присікати подібні тенденції”, - йдеться в рішенні суду. Адвокатів засуджених на цьому засіданні не було. Як передає Times Of India, Вина Малик та її чоловік знаходяться за межами Пакистану. І хоча суд постановив заарештувати їх, незрозуміло, як будуть здійснюватися ці арешти. Відомо також, що телеведучий і глава медіахолдингу принесли вибачення всім, кого
Суд щодо відомої актриси, у якої зовсім недавно народився син, і працівників телебачення викликав багато суперечок в соцмережах. Користувачі відзначають, що раніше подібні телепередачі виходили в ефір і на інших каналах, і ніхто не звертав на це увагу. І вже тим більше жодна з них не закінчувалася судом. Деякі блогери припустили, що військове керівництво Пакистану розвернуло кампанію проти Geo TV

26 November 2014

Американські телеканали відмовилися показувати Обаму. Бойкот президенту США влаштували найбільші - ABC, CBS і NBC: “Свій серед чужих, чужий серед своїх”
Іван Охлобистін везе в Новоросію істерн “Ієрей-сан” і християнську святиню

• У США скасували заборону на лихослів'я в ефірі »»»
Апеляційний суд США скасував урядовий указ, що забороняє лихословити в ефірі, заявивши, що він є неконституційним.
• Американця посадили на два роки до в'язниці за незаконну зйомку "Темного лицаря" в кінотеатрі »»»
Співробітники Американської асоціації кіноіндустрії (MPAA), що займаються боротьбою з поширенням “піратської” продукції.
• Троє менеджерів Google отримали по півроку в'язниці умовно за те що не видалили відеоролик із знущаннями »»»
Італійський суд виніс обвинувальні вироки трьом представникам керівництва Google за те, що в інтернеті було розміщено відео, в якому підлітки знущалися над ровесником з синдромом Дауна.
• Кінорежисер Роман Поланскі арештований в Цюріху »»»
Організатори кінофестивалю в Цюріху заявили, що кінорежисер Роман Поланскі у суботу був арештований поліцією за ордером, виданим в США 31 рік тому.
• "Нас все не люблять, коротше" (Програми радіостанції "Ехо Москви" збираються остаточно прибрати з ефіру телеканалу RTVi) »»»
Як стало відомо "Ленте.ру", найближчим часом міжнародний російськомовний телеканал RTVi може прибрати з ефіру програму "Особлива думка".