Телекомпанія RT запустила своє перше новинне шоу на німецькій мові

Прем’єра першого новинного шоу телеканалу RT на німецькій мові пройшла в середу на сайті телекомпанії - www.rtdeutsch.com. Програма називається “Відсутня частина” (Der fehlende Part). Трансляція ведеться з берлінської студії RT.

“Відсутня частина” почалася з опитування перехожих на вулицях Берліна, в ході якого репортер цікавилася їхньою думкою про запуск мовлення RT німецькою.

“Ось ми і тут - ми, RT Німеччина. Ті, хто з розумінням ставиться до Путіна, ми, маріонетки Кремля, ми, прихильники теорій змови”, - такими іронічними словами розпочала кореспондент свій сюжет.

Програму продовжив главред німецького сайту телекомпанії Іван Родіонов, який розповів про ставлення німецьких телевізійників до RT Німеччина. Зокрема, про колег з телекомпанії NDR, чия програма Zapp розповідає про німецьку медіаіндустрії.

“Колеги з Zapp вшанували нас відвідуванням свого вітального комітету”, - сказав Родіонов. За його словами, репортери напередодні півгодини навіщось знімали редакцію RT Німеччина через скло. Коли знімальна група RT вийшла до журналістів з NDR, ті відмовилися відповідати на питання, попросили вимкнути камеру і почали знімати знімальну групу на мобільний телефон, а потім просто зачинили двері своєї машини і поїхали.
В якості гостей в програмі виступали німецькі військові експерти Йохан Шольц і Райнер Рупп. На думку Шольца, ЗМІ не виконали свого завдання під час війни в Югославії, підтримавши політиків, і цей образ дій можна “спостерігати знову і знову”. За його словами, інтернет сильно змінив ситуацію і тепер у людей більше можливості отримувати альтернативну інформацію. “Наприклад, на Russia Today Deutsch”, - зауважив Шольц.

Крім цього, у передачі були сюжети. Один з них про диригента Валерія Гергієва, якому не дали виступити на музичному фестивалі “Польський фестиваль” у федеральній землі Саар. Телеканал процитував керівника фестивалю Роберта Леонарді, який в інтерв’ю таблоїду Bild сказав, що в польському посольстві в ФРН керівництву фестивалю дали зрозуміти, що присутність Гергієва небажано.

14 November 2014

У Донецьку пройде фестиваль російського кіно за участю артистів з РФ
Україна заблокує прийом російського ТБ через супутникові тарілки

• ВГТРК пообіцяв засудити Перший канал за інтерв'ю маршала Жукова »»»
ВГТРК подасть до суду на Перший канал за показ у програмі “Познер” архівного інтерв’ю радянського маршала Георгія Жукова.
• У 2010 році у РЕН ТБ і "П'ятого каналу" не буде власних новин. Їх виробником стане один з підрозділів державної телекомпанії Russia Today »»»
Національна Медіа Група (НМГ) Юрія Ковальчука, що володіє телеканалами РЕН ТБ і "Петербург - П'ятий канал".
• АДВОКАТ ОЛЕКСАНДР ПРИМАК ЗАСТАВА ЧЕРЕЗ СУД ПЕРШИЙ КАНАЛ І ПРОГРАМУ "ЛЮДИНА І ЗАКОН" спростувати наклеп І ЛОЖЬ ПРОГРАМИ А. Піманова НА АДРЕСУ А. Примак »»»
Адвокат Олександр Примак 9 жовтня 2009 змусив через суд Перший канал.
• Порушено справу у зв'язку з обманом телеглядачів на вікторині »»»
Управління по боротьбі з економічними злочинами (УБЕЗ) ГУВС Москви порушило кримінальну справу за фактом обману телеглядачів на телевікторині одного з каналів.
• Телекомпанія ВВС планує створити російську версію своєї Всесвітньої служби (фатальна криза довіри) »»»
Британська телекомпанія ВВС планує створити російську версію своєї Всесвітньої служби, щоб скласти конкуренцію російському телеканалу RT.