Травма Псакі стала приводом для глузувань в російських ЗМІ

Травма ноги прес-секретаря Держдепартаменту США Дженніфер (Джен) Псакі стала приводом для глузувань в ряді російських ЗМІ, в тому числі в “Ленте.ру” і “Газете.ру”.

Обидва видання визнали новинним приводом те, що на брифінгу 29 липня Псакі з’явилася в спеціальному медичному чоботі. При цьому призначення взуття не уточнювалося. Російські журналісти просто повідомили, що Псакі вийшла на брифінг в одному чоботі, зазначивши, що “зовнішній вигляд прес-секретаря запитань у присутніх не викликав”.

Також новина про одному чоботі Псакі з’явилася, наприклад, на сайті прокремлівського телеканалу Russia Today. Серед інших її скопіював редакційний блог радіостанції “Ехо Москви”. “Видно, що на її лівій нозі чорний чобіт, а права - боса”, - йшлося, зокрема, в тексті.

Пізніше повідомлення на сайті RT було виправлено. Корективи в текст через деякий час внесли і редактори “Стрічки.Ру”, а “Газета.ру” випустила окрему новину під назвою “Псакі пояснила, чому прийшла на брифінг в одному” чоботі “”, як ніби прес-секретар Держдепу відреагувала на повідомлення російських ЗМІ.

Тим часом, Джен Псакі пояснила ситуацію з чоботом ще напередодні - 28 липня, коли вперше виникла перед журналістами після відрядження. Вона розповіла, що пошкодила ногу і змушена буде носити спеціальний чобіт протягом найближчих шести тижнів.

“Я збиралася скласти з цього приводу якусь історію, але нічого доброго не придумалося”, - сказала Псакі.

Російські ЗМІ, у тому числі “Лента.ру”, і раніше допускали грубі помилки в повідомленнях про Дженніфер Псакі. Зокрема, видання передрукувало “качку” про те, що Псакі відмовилася визнавати наявність українських біженців в Ростовській області, а на уточнююче запитання кореспондента Associated Press Метта Лі про те, хто прибуває з території України, відповіла: “Це просто туристи. Наприклад, говорять , в ростовських горах прекрасний лікувальний гірське повітря “. Це висловлювання, приписане Псакі, було вигадано редакторами “Першого каналу” і озвучено в програмі Олександра Гордона “Політика”.

Кампанію проти Псакі в російських державних ЗМІ наприкінці червня 2014 спробував пояснити журналіст Олег Кашин. Він припустив, що ініціатором цькування спікера Держдепу могла стати Маргарита Симоньян, разом з Дмитром Кисельовим яка очолює прокремлівський медіахолдинг МІА “Росія сьогодні”.

“Вона воює з Америкою, воює, а потім раптом в Америці з’являється дуже схожа на неї жінка в намисті, яка бубонить на брифінгах свої зведення, і на обличчі в неї написано, до якої міри їй на все начхати, бо її мрія вже збулася , вона вже прес-секретар Держдепу і їй ні з ким воювати не потрібно. Ну і як її після цього не зненавидіти? “, - написав Кашин.

31 July 2014

Швед знімає найдовший фільм у світі
“Вартові Галактики” - космічна одіссея з промовистою єнотом

• Світла з Іваново не піде на НТВ »»»
Активістка прокремлівського молодіжного руху Світлана Куріцин, що отримала після гучного ролика прізвисько Світу з Іваново, не буде ведучою ток-шоу НТВ.
• Прес-секретар не дала президенту Латвії привітати православних жителів країни з Різдвом російською мовою »»»
Прес-секретар президента Латвії Валдіса Затлерса Ілзе Расса не дозволила чолі
• Депутат про заборону у Франції фільму про Крим: "І ці люди забороняють нам колупати в носі!" »»»
Віце-спікер Держдуми Андрій Ісаєв в образних виразах протиставив готовність до діалогу з опонентами президента Росії під час прес-конференції і заборона показу у Франції фільму "Крим.
• "Свєта з Іваново" стане провідною на НТВ »»»
Активістка руху “Сталь” Світлана Куріцин, також відома, як “Світла з Іваново”, стане ведучою ток-шоу на НТВ.
• Співробітники прокремлівських ЗМІ розкрили механізми "сурковським пропаганди" »»»
Що кореспонденти і редактори, які працюють або працювали в прокремлівських ЗМІ, думають про редакційну політику своїх видань?