“Нас все не люблять, коротше” (Програми радіостанції “Ехо Москви” збираються остаточно прибрати з ефіру телеканалу RTVi)

Як стало відомо “Ленте.ру”, найближчим часом міжнародний російськомовний телеканал RTVi може прибрати з ефіру програму “Особлива думка“, яку вже багато років випускає спільно з радіостанцією “Ехо Москви“. Про причини “Лента.ру” запитала у керівників цих двох ЗМІ.

Продукцію “Ехо Москви” не вперше прибирають з RTVi. У 2013 році керівництво каналу вже відмовилося від трансляції в ефірі програм “Грані тижня” з Володимиром Кара-Мурза, “Код доступу” з Юлією Латиніної, “Без дурнів” з Сергієм Корзуном і ряду інших передач. Тоді директор інформаційного мовлення RTVi Катерина Котрікадзе пояснювала закриття “бурхливим розвитком каналу після зміни власника” - мовляв, у телеканалу з’явилися сили випускати свою власну продукцію. Будь-яку цензурну підгрунтя скорочення обсягу співпраці з “Луною Москви” Котрікадзе категорично відкидала. За її словами, це рішення було обопільним.
Єдиною передачею “Еха”, що залишилася тоді в ефірі RTVi, стало щоденне “Особлива думка”. Керівництво каналу називало її “найбільш актуальною програмою про життя Росії” і запевняло, що “з радістю залишили проект у себе”. Однак, пройшов рік і, за деякими даними, найближчим часом канал може відмовитися від передачі.

Головний редактор “Еха Москви” Олексій Венедиктов дізнався про ці плани від “Стрічки.Ру”. “У нас з каналом до кінця року укладено комерційний договір. Але жодних документів від RTVi про дострокове припинення цього договору, наскільки я знаю, до редакції не надходило. Може бути, генеральний директор щось і отримав, але мене з цього приводу він не інформував “, - заявив Венедиктов, підкресливши, що у радіостанції з каналом дуже” конструктивну співпрацю “.
“” Особлива думка “- найбільш рейтингова програма на RTVi. І якщо каналом буде прийнято рішення про її закриття, то це буде виключно політичне рішення. Питання - чиє воно? У рамках передачі думки висловлюють самі різні люди. Їх діапазон величезний - від пані Альбац до Шевченка і Фєфєлова. При цьому RTVi є іноземною компанією і поширює “Особлива думка” на інші країни. І ми не знаємо, що і кого могло збентежити. Якщо це політичне рішення Кремля, то їх могло збентежити думка пана Шендеровича і пані Альбац. Якщо це політичне рішення Вашингтона, то свою роль могло зіграти думку пана Фєфєлова або пана Шевченка. Нас все не люблять, коротше. І ми готові до всього “, - сказав Венедиктов.

За словами Венедиктова, торішнє скорочення обсягу спільного контенту радіостанцією було сприйнято погано. “Нам це було невигідно і з фінансових, і з політичних, і з маркетингових міркувань. Але ми партнери з RTVi, і їх рішення ми поважаємо”.
Власник RTVi Руслан Соколов коментуючи ситуацію, в свою чергу, не став говорити про політичне підгрунтя. За його словами, рішення “поки” не прийнято, а якщо його приймуть, то воно буде вимушеним і буде пов’язано з низкою технічних питань, викликаних швидким переїздом радіостанції на нове місце …………

16 June 2014

Новий кліп Psy на YouTube зібрав більше 20 млн переглядів за добу
Актор Гері Олдман у своєму інтерв’ю журналу Playboy засудив Голлівуд за подвійні стандарти. Він упевнений, що одним акторам прощають те, що не дозволено іншим - зокрема, неполіткоректні висловлювання

• Передумали? Програму "Малахов плюс" не закриють »»»
Програму “Малахов плюс” не закриють, заявив в ефірі радіостанції “Ехо Москви” генеральний продюсер Першого каналу Олександр Файфман.
• Сьогодні, 21 травня, помер телеведучий популяризатор науки Лев Миколаїв »»»
Автор і ведучий програми “Цивілізація” Лев Миколаїв помер на 74 році життя після тривалої хвороби в ніч на суботу.
• Life News знайшов цілителя-телеведучого Малахова: той просто втомився від Першого каналу і втік до ростовську глушину »»»
56-річний народний цілитель зізнався, що не витримав ритму зйомок і знайшов лазівку в договорі, щоб виїхати з Москви.
• У США скасували заборону на лихослів'я в ефірі »»»
Апеляційний суд США скасував урядовий указ, що забороняє лихословити в ефірі, заявивши, що він є неконституційним.
• У російському телесообществе розростається скандал »»»
У російському телесообществе розростається скандал. Як стало відомо радіостанції “Ехо Москви”.