Прихильники федералізації припинили мовлення українських телеканалів на сході країни і почали трансляцію російських

Прихильники федералізації захопили радіотелевізійний центр в Краматорську на горі Карачун, що транслює українські телеканали на південно-східні регіони.

Вдень на територію телестанції проникли близько десяти чоловік, які розосередилися по периметру і отримали доступ до обладнання. Після цього ополченці відключили мовлення українських програм і почали трансляцію російських телеканалів.

Раніше протестуючі в Слов’янську також зайняли місцевий телецентр, припинили показ українських передач і розпорядилися почати трансляцію російських телеканалів.

На сході України з березня тривають масові виступи супротивників нової влади. У Донецькій області прихильники відділення від України захопили адміністративні будівлі і проголосили Донецьку народну республіку. Референдум про її статус призначений на 11 травня.

18 April 2014

Російські глядачі все менш охоче дивляться вітчизняні фільми у кінотеатрах. Касові збори російських фільмів неухильно падають
Народний артист Росії, актор театру і кіно Олександр Леньков помер на 71-му році життя після тривалої хвороби.

• Еротичні канали можуть замінити російське ТБ в ефірі України »»»
За словами голови Нацради України з телебачення Юрія Артеменка, нещодавно до Нацради звернулися кілька українських каналів еротичного спрямування.
• "Триколор ТВ" запустив HDTV в Сибіру і на Уралі »»»
У грудні HD-мовлення стартує зі супутника “Бонум-1″ / 56 гр в д /, який охоплює територію Уралу і Сибіру.
• "Перший канал" вирізав з "Оскара" мова про Україну »»»
З трансляції церемонії вручення премії "Оскар", яку вів "Перший канал", були вирізані слова актора Джареда Лето, присвячені подіям на Україні і у Венесуелі.
• "Білайн" відключив "Дощ" (Рада з прав людини в РФ звернувся з Генпрокуратури з проханням перевірити законність дій операторів, відключити "Дощ") »»»
Оператор кабельного телебачення "Білайн" відключив мовлення телеканалу "Дощ". Про це повідомляється в офіційному твіттер-акаунті телеканалу.
• Влада Лівії почали глушити сигнал російського телеканалу »»»
Тут посилаються на інформацію від компанії-провайдера супутникового телебачення RRsat - Global Communications Network.