У 2015 році найбільшу дозу негативу в репортажах телекомпанії Бі-бі-сі отримав Євросоюз і Башар Асад, Путін - на третьому місці - аналітики швейцарської компанія Media Tenor

Вивчення передач Бі-бі-сі з метою виявлення загального фону подачі і використовуваного журналістами мови показало, що протягом 2015 року до 30% передач зі згадуванням Володимира Путіна мали негативне забарвлення, для китайського лідера Сі Цзіньпіна - 7%. 45% негативу отримали сирійський лідер Асад і ЄС.

джерело: ridus.ru

“Освітлення Євросоюзу на британському телебаченні в 2015 році було вкрай негативним. ЄС постав як недемократичного і безпорадного перед лицем глобальних загроз об’єднання. Китайський лідер подавався в куди більш позитивному світлі”, - зазначає видання.

За останні 15 років третина програм Бі-бі-сі про ЄС містили негативну подачу об’єднання, додає газета.

“Неупередженість неможливо виміряти за допомогою якоїсь математичної формули. Діяльність ЄС в новинах Бі-бі-сі висвітлюється об’єктивно і неупереджено ми задоволені досягнутими нами балансом”, - прокоментував дані офіційний представник телерадіокомпанії.

Дані дослідження з’явилися на тлі запланованого на 23 червня референдуму про вихід Великобританії зі складу Євросоюзу. Однією з причин проведення голосування стало невдоволення Лондона міграційною політикою ЄС.

Бі-бі-сі - найстаріша британська мовна корпорація. Основу бюджету становить податок, який сплачують всі проживають у Великій Британії власники телевізорів і інших пристроїв, що передають відеосигнал.

Це не перший випадок, коли телерадіокомпанію підозрюють в упередженості. У січні 2016 рік у ефірі Бі-бі-сі вийшов фільм із звинуваченнями в корупції на адресу Володимира Путіна. У Росії тоді звернули увагу на відсутність доказів озвучених фактів.

25 April 2016

Мер Риги назвав ганьбою і дурістю рішення про блокування Sputnik і заборону “Росія - РТР” в Латвії. Це викликає питання з точки зору дотримання норм демократії в країні ЄС
“Солдати Аллаха” планують підривати ракетами літаки над Європою (Про це йдеться в документальному фільмі журналіста, який півроку провів з терористами)

• Секрети "Першої" кнопки. "Першим каналом" володіють однокурсниця Путіна і подруга Абрамовича »»»
Мільярдер Роман Абрамович, можливо, вже не контролює 49% акцій “Першого каналу”.
• Словацьке ТБ оштрафували за одностороннє висвітлення приєднання Криму »»»
Словацька комітет зі спостереження за телерадіомовленням оштрафував Словацьке державне телебачення за одностороннє висвітлення березневих подій у Криму.
• Жириновський вимагає ввести цензуру при обговоренні національного питання на ТБ, тому що журналісти шукають гострі теми, "а потім - кров, насильство і збудження" »»»
Лідер ЛДПР Володимир Жириновський вважає, що російська влада не повинні допускати до ефіру телепередачі, в яких на обговорення виносяться гострі питання, наприклад, національне питання.
• У Китаї починають показ локалізованого мультсеріалу "Смішарики" - "Кайсінцю" »»»
На дитячому каналі Центрального телебачення Китаю (CCTV) 7 березня розпочнеться показ адаптованої версії російського мультсеріалу “Смішарики” під назвою “Кайсінцю”, повідомляє РИА “Новости”.
• Нємцов, Рижков, Касьянов, Ілларіонов у фільмі "Першого каналу" про Путіна "Міст над безоднею" »»»
За останні дні Володимир Путін став героєм відразу декількох фільмів, що розповідають про нього з різних боків.