Мер Риги назвав ганьбою і дурістю рішення про блокування Sputnik і заборону “Росія - РТР” в Латвії. Це викликає питання з точки зору дотримання норм демократії в країні ЄС

“Закриття в латвійській національної доменній зоні російського інтернет-порталу sputniknews.lv, що публікував інформацію російською та латиською мовами, і припинення на півроку діяльності телеканалу Росія-РТР є абсолютно ідіотськими рішеннями”, - заявив в інтерв’ю місцевому виданню “Вести Сегодня” Ушаков.

“Це ким треба бути, щоб перебувати в упевненості, що в сучасному світі на сучасному рівні розвитку технологій можна боротися з інтернет-порталом, заборонивши йому використовувати домен lv?” - Запитав Ушаков. Він зазначив, що навіть після блокування портал навіть на п’ять хвилин не припинив свою роботу. “Він просто змінив адресу і став sputniknewslv.com. І все! Більш того, в результаті всієї цієї кампанії порталу була зроблена чудова реклама, і я припускаю, що число читачів у нього зросла в рази. Повторюю: це абсолютний ідіотизм - думати, що в наш час можна регулювати портали, які можна відкрити будь-де з будь-яким доменом “, - додав Ушаков.

Коментуючи заборону на ретрансляцію “Росія-РТР”, мер Риги поставив запитання: “Кому-то невідомо, що сьогодні телеканали доступні не тільки в мережах кабельного телебачення, а й в інтернеті”. На його думку подібні заборони “виглядають політикою навіть не 20-го, а 19-го століття”. “Це за імператора Миколи I цензори розкривали конверти, читали листи, викреслювали з них окремі слова, потім знову заклеювали конверти і відправляли адресату. Але в XXI столітті таке ставлення виглядає щонайменше дивним”, - заявив Ушаков, зазначив, що він говорить про технічної складової.

З точки зору політики він назвав це рішення ганьбою для Латвії. “Це наскільки ж потрібно не поважати свою власну країну, щоб думати, що один з тисячі або десятки тисяч порталів (якщо враховувати всі мови, включаючи англійську, німецьку та суахілі), що публікують інформацію про Латвію, загрожує безпеці держави! Або що безпеки держави загрожує один з десятків телеканалів, що віщають російською мовою і іноді, в тому числі, які повідомляють щось про Латвію “, - сказав Ушаков.

Мер Риги зазначив, що коли в Латвії вперше було тимчасово заборонено мовлення “Росії-РТР”, він був на зустрічі в Держдепартаменті США. Там, за його словами, “все хором говорили, що закриття телеканалів абсолютно неприйнятно”. “Так що ці рішення - по-перше, ганьба, по-друге, дурість, і по-третє, вони викликають масу питань з точки зору дотримання демократичних норм в одній з країн Євросоюзу“, - сказав мер Риги.

Про блокування сайту агентства Sputnik в Латвії стало відомо в кінці березня. В офіційному листі доменного реєстратора з посиланням на запит МЗС Латвії, говорилося, що “реєстрація доменного імені sputniknews.lv є порушенням умов Постанови Ради ЄС про обмежувальні заходи в зв’язку з загрозою територіальної цілісності, суверенітету і незалежності України”. У МЗС Росії таке рішення назвав “проявом неприкритою цензури”.

Трансляція “РТР-Росія” була обмежена на півроку за рішенням Національної ради з електронним ЗМІ. Як розповіла Бі-бі-сі глава відомства Айя Дулевском, мовлення каналу вже двічі обмежувалося в 2014 році. “Минулого разу вони не дотримувалися законодавства Латвії, а тепер - законодавство ЄС. Це серйозні порушення: заклики до війни і розпалювання ненависті”, - говорила Дулевском.

20 April 2016

У Мережі з’явився трейлер фільму “Доктор Стрендж” з Бенедиктом Камбербетч у головній ролі
У 2015 році найбільшу дозу негативу в репортажах телекомпанії Бі-бі-сі отримав Євросоюз і Башар Асад, Путін - на третьому місці - аналітики швейцарської компанія Media Tenor

• Українське телебачення знову говорить по-русски »»»
Нова влада України рішуче змінює політику колишнього керівництва щодо Росії.
• Сьогодні десять років каналу новин "Євроньюс" в Росії »»»
Десять років тому в Росії з’явилося європейське телебачення. Сучасна європейська: витримане, ділове, трохи прохолодне, але завжди відповідне професійним стандартам.
• Влада задумалися про повне відключення аналогового ТБ у 2018 році »»»
Уряд РФ може повторно повернутися до питання про повне відключення аналогового телемовлення в 2018 році.
• Прес-секретар не дала президенту Латвії привітати православних жителів країни з Різдвом російською мовою »»»
Прес-секретар президента Латвії Валдіса Затлерса Ілзе Расса не дозволила чолі
• Кіношники засудили сайт за публікацію постерів »»»
Єкатеринбурзький портал Weburg.ru присуджений до штрафу в розмірі 120 тисяч рублів за публікацію ілюстрацій до анонсів фільмів, повідомляє e1.