Вже не те: У Києві запідозрили підтримав Майдан “Дощ” у пропаганді російського Криму

Сімферополь, 24 січня (ПолітНавігатор, Євген Андрєєв) - трансльованих на Україні опозиційний московський телеканалДощ” тихою сапою пропагує російський шовінізм і гасло “Крим наш”.
Про це пише київська газета “День”.

На думку видання, отруйна московська пропаганда подається в красивій упаковці:

“Інтелігентні, динамічні, начитані і в той же час з апломбом ведучі, які відчувають себе рівними співрозмовнику будь-якого рангу і будь середовища. Новини з усього світу з міжнародними гостями та експертами, легкий наліт богемності у всіх програмах - хіба не таке телебачення ми б хотіли дивитися? І українцям дають його, причому безкоштовно, тільки от контент - від нашого “північного сусіда”. Мова про російському “опозиційному”, як його називають у колі їх лібералів, телеканалі “Дождь”. З кінця березня минулого року канал можна дивитися в кабелі - в пакеті українського провайдера кабельного телебачення “Воля-кабель” та інших операторів він замінив “Перший канал” РФ. Але потрібно пам’ятати, де знаходиться дармовий сир, і до чого призводять безкоштовні медіа “, - хвилюється автор публікації” Дня “.

Устами співрозмовників “Дощу” в уми українців, розмірковує вона, вкладається ідея безповоротної втрати Криму.

“Останнім часом” Дощ “все більше формує культ Навального як єдине майбутнє Росії. У них давня зв’язок. Коли в лютому минулого року телеканал відключали в Росії з кабелю, деякі журналісти припускали, що команда” зверху “була викликана публікацією опозиціонером Олексієм Навальним даних про розкішних дачах палацового типу низки високопоставлених “єдиноросів”, на основі якої журналісти “Дощу” провели власне розслідування і випустили його в ефір у програмі “І так далі”. Цієї версії дотримувалася і генеральний директор каналу Наталія Сіндєєва. Можна сказати, два друга ( проекту?) за загальним баченню опозиційності. Але що таке фігура Навального для українського глядача? Безумовно, картинка сучасної постановки інтерв’ю, де головний редактор телеканалу Михайло Зигар розмовляє з Олексієм в його світлому і білому кабінеті, напівсидячи на підвіконні, а за вікном - чудовий вид , заворожує. Але коли доходить до посилів, то виявляється, що “кримнаш”, хоча він і “отруює життя Росії, Україні та Європі”, як висловився Навальний. Ми впевнені, що нам потрібен такий “опозиційний” канал? Хто його лобіює в Україні? “, - Обурюється газета.

Крим взагалі, підкреслює “День”, дуже часто тепер розбурхує російських телеведучих, та особи “Дощу” - не виняток:

“Скажи мені, чий Крим, і я скажу, хто ти. У середині березня 2014 року в Криму пройшов референдум, за підсумками якого Крим був приєднаний до Росії” - така “ввічлива” оболонка інформації. Це - підводка до інтерв’ю в програмі Сергія Медведєва з … істориком Андрієм Зубовим, професором МДІМВ, якого звільнили за статтю проти вторгнення Росії до Криму. Що називається, відчуйте абсурдність ситуації “.

А ще раніше “Дощ” проявив верх цинізму і неповаги до українських патріотів: ……

24 January 2015

Мурманський митрополит назвав “Левіафан” Звягінцева “чесним фільмом”
Провідні іновещательние корпорації РФ і КНР скоординували інформаційну політику

• Українське телебачення знову говорить по-русски »»»
Нова влада України рішуче змінює політику колишнього керівництва щодо Росії.
• Еротичні канали можуть замінити російське ТБ в ефірі України »»»
За словами голови Нацради України з телебачення Юрія Артеменка, нещодавно до Нацради звернулися кілька українських каналів еротичного спрямування.
• "Перший канал" вирізав з "Оскара" мова про Україну »»»
З трансляції церемонії вручення премії "Оскар", яку вів "Перший канал", були вирізані слова актора Джареда Лето, присвячені подіям на Україні і у Венесуелі.
• Україна заблокує прийом російського ТБ через супутникові тарілки »»»
В МВС України обурюються, що в Київській області дивляться російські програми по супутниковому ТБ і погрожують перекрити цей канал інформації.
• Навіщо п'ятий президенту "5 канал"? Петро Порошенко - перший український президент-власник телеканалу. Поки голос критиків такій ситуації ледь чутний »»»
Порошенко був власником "5-го каналу" з моменту його появи в ефірі в 2003 році.