American TV channels refused to show Obama. Boycott US president staged the biggest - ABC, CBS and NBC: “At Home Among Strangers”

White House spokesman Josh Ernest commented on the situation: “The decision taken by the television channels broadcasting in English, is disappointing.”

ABC, CBS and NBC refused to show the live speech of Barack dedicated to reform immigration laws. It was planned that the audience will see her in primetime.

But ABC channel showed her at all, NBC - Only on the news portal MSNBC, CBS gave a statement in the record. Exceptions were the channels CNN and Fox News, yet gave the president’s speech live, reports “Interfax”.

Barack Obama, as you know, is going for the remaining time of his presidency radically change immigration policies in the country. If this is not done, then the 5 million inhabitants would be deported.

Despite the seemingly good intentions, his actions have caused many only criticism.

21 November 2014

Ukraine will block the reception of Russian TV via satellite dish
Pakistani actress sentenced to 26 years in prison for blasphemy

• Dmitry Medvedev: TV watching is interesting, but a miserable news feed »»»
The gap between the list of events in life and their reflection in the TV news should not be.
• RT scored a record for the news channels 3 billion views on YouTube »»»
The total number of video views on YouTube RT exceeded 3 billion, while accounts on television have already signed more than 3 million people.
• Obscene gesture leading REN-TV, regarded as an insult Obama »»»
A leading Russian television channel REN-TV Tatiana Limanova provoked a small international scandal, showing a live finger.
• Why fifth president "Channel 5"? Poroshenko - the first Ukrainian president-owner of the channel. While such a situation critics voice barely audible »»»
Poroshenko was the owner of "Channel 5" since its inception in the air in 2003.
• On the Ukrainian TV: Poroshenko and Obama have called Live »»»
President of Ukraine Petro Poroshenko and his US counterpart Barack Obama insulted on the Ukrainian television channel News One.